Tuesday, October 11, 2011

Sunyi & Sepi

New place????

Tempat baru ni ok jugak laa..xlah ramai sangat yang berkunjung kat sini..
sesungguhnya SUNYI SEPI itu membosankan heheh..
Rindu jugak kat mamat sorang tu bile die ade kite tegur jugak die skrang jauh nun di sana.. Ntah ape2 lah die buatkan sampai x tegur kite..


Sekarang dh jam 01:05 pm aku maseh tercegak disini melayani diriku yg bosan ini..'
Terkadang terfikir jugak aku ek..kalau tinggal sorang diri tanpa MAK dan ABAH mesti sepikan..
ape hal plak kalo bapak dan mak mereka dh tiada.. mesti sedih kan.. (sambil mengenang org yg jauh) haha ke situ plak.. ok..
I'm happy sebab ade jugak kawan2 yang maseh melayan aku kat office..Bosan tu bukan ape AT TIMES sunyi sepi mcm xde org kat sini.. dengan perasaan yang sunyi aku mula active dengan blog yg dh usang terbiar ibarat anak tiri.. :)

Xmengapa..aku akan buat dan update latest entry nanti insyaALLAH..

Salam Sayang Buat Semua~ jumpa besok!!

No comments:

Post a Comment